- bygger på viden

Maintenance plan til Subscription

Hvad er dine muligehder?
Af Niels Stoffer, 27. april 2017

Vil du være klar til fremtiden?

Autodesk giver mulighed for at flytte dine eksisterende Maintenance plan licenser over på subscription abonnement, og samtidigt spare penge på abonnement i fremtiden.

Ring til en af vores konsulenter, så vi kan hjælpe med at du tager den rette beslutning i tide.

Eksempel
Ændrer du for eksempel din Autodesk Building Design Suite Premium/Ultimate, fra Maintenance plan til Subscription, ændres produktet til AEC Industy Collection.

Herunder kan du se et eksempel på hvordan prisen stiger, hvis du bliver på Maintenance plan og hvordan den stabiliseres hvis du går over til subscription.

Ring på +45 76 288 100

Planlæg dit budget

Sikre din abonnements pris på lang sigt - Autodesk skriver, at når du skifter fra Maintanance plan til subscription, kan du sikre din pris for de næste 3 år*. Efter 3 år, vil du kunne gentegne din subscription til en reduceret pris (cirka 15% højre end maintanance prisen for 2016). Så længe du gentegner dit abonnement, vil du kunne drage fordel ved denne specielle pris, som vil være lavere end prisen for gentegning af maintenance plan og meget lavere end prisen ved køb af nyt subscription abonnement.

* kan ændres iht. udsving på valutakurser

Herunder kan du se den mail som Autodesk har fremsendt til alle Kontrakt manager.

Mail sendt til Contract managers fra Autodesk

Vigtig opdatering
Hej
Vi vil gerne tage et øjeblik af din tid for at dele information med dig om den rejse, Autodesk er på – der vil snart komme ændringer, som vil påvirke din nuværende maintenance plan – men også et særligt tilbud til dig om at skifte til en abonnementsløsning, som du bør overveje.

Vi mener, at et abonnement er den bedste måde for dig at få den største værdi ud af vores værktøjer og teknologier – og det vil grunlæggende ændre, hvordan vi leverer udvidede muligheder og nye funktionaliteter gennem tilsluttede tjenester. Det er derfor, vi er på vej mod at blive en virksomhed, der udelukkende tilbyder abonnementer. Vi vil fortsætte med at investere kraftigt i vores abonnementstilbud for at give dig større værdi gennem følgende fordele:

  • De nyeste og bedste produktfunktioner – Få adgang til Autodesks vedvarende udbud af innovation, opdateringer til kerneprodukter, cloud-tjenester til desktopprodukter og yderligere funktioner, så snart de er tilgængelige, uden ekstra omkostninger.
  • Adgang til nye branchespecifikke kollektioner – Kun tilgængelig via abonnement – du vil opleve markante besparelser, hvis du har brug for to eller flere Autodesk softwareprodukter.
  • Ny og forbedret support – Få glæde af kortere svartider og muligheden for at få hjælp ved at planlægge et opkald fra Autodesks specialister i teknisk support.
  • Forenklet administration – Få adgang til værktøjer, der strømliner implementering og administration af software, når du standardiserer alle de Autodesk-produkter, du abonnerer på.


Ved vores skift til abonnementer er én ting blevet klart for os – at styre to forretningsmodeller (abonnementer og maintenance plans) er meget omkostningstungt. For at fortsætte med at understøtte maintenance, vil fornyelsespriserne, fra den 7. maj 2017, stige med 5% i 2017, 10% i 2018 og 20% i 2019. Desuden bør du være opmærksom på, at maintenance plans nu kun kan fornys for ét år ad gangen.

Nu hvor vi har fortalt om den rejse, vi er på, vil vi gerne fortælle om et særligt tilbud, der kan være med til, at du slutter dig til os på rejsen mod abonnementer – et, der værdsætter din loyalitet og værdien af dine investeringer indtil nu. Fra juni 2017 vil du kunne flytte dine produkter på en maintenance plan til et abonnement til en nedsat pris. Denne rabat falder med 5% i 2018 og yderligere 5% i 2019, så jo tidligere du skifter til et abonnement, jo mindre vil det koste – og jo mere vil du spare i forhold til dem, der venter med at flytte eller vælger at beholde en maintenance plan. Når du skifter, vil du også kunne fastlåse din reducerede pris i op til tre år, og du fortsætter med at modtage reducerede priser, så længe du fornyer.

Vi ved, at du sikkert har nogle spørgsmål. Dette er store forandringer, og vi er parate til at hjælpe dig igennem dem. Se vores Ofte stillede spørgsmål for yderligere oplysninger, og kontakt din Autodesk salgsrepræsentant eller forhandler for at drøfte de muligheder, der bedst passer til dine tekniske og forretningsmæssige behov.

Uanset om du vælger at skifte til et abonnement eller forny din maintenance plan, lover vi at fortsætte med at give dig branchens bedste software, service og support.

Læs også
Del med andre