- bygger på viden

Klippekort

Support Assistence / Hotline ved CADXpert med klippekort Ind i mellem opstår der behov for hjælp til anvendelsen af for eksempel Autodesk software. Det kan være forskellige problematikker og behov der opstår, og at løse disse kan være både tids- og ressourcekrævende for en tegnestue.

Med et klippekort ved CADXpert a/s, kan du overlade disse problematikker til os og hurtigt komme videre med dine opgaver.

Hvad kan klippekortet bruges til?

Du kan for eksempel bruge klippekortet til supportassistance som opsætning eller installation. Det kan også være, at du har brug for at høre, hvordan du udfører en bestemt opgave på dit projekt.

Du kan som standard oprette klippekort på henholdsvis 5 timer,10 timer, 20 timer eller 50 timer. Hver time deles op i fire klip, således du trækkes et klip pr. påbegyndt kvarter. Du betaler altså ikke for mere support end det du bruger, og jo flere klip du køber, jo billigere bliver klippene.

Hvem kan bruge klippekortet?

Som standard kan alle ansatte i virksomheden anvende klippekortet, men vi lader det være op til den enkelte virksomhed selv at bestemme.

For at holde styr på, hvad dine klip har været brugt til, kan brugerne se klippekortets status ved at gå ind på vores hjemmeside. Har kan du se hvem der har brugt de enkelte klip og til hvad. Se eksempel herunder (kræver login).

Yderligere information

Ønsker du mere information om vores klippekort, så kontakt os på
telefon 76 288 100 eller salg@cadx.dk

Køb et klippekort

Du kan købe et at vores klippekort direkte i vores webshop.
Bestil på shop.cadx.dk

Del med andre