- bygger på viden

Arrangementer / Seminar

Deltag og få mere viden

SmartInvent - Vault seminar

(Vault Workgroup og Vault Professional)

Dette seminar er både for dig som ikke kender/bruger Vault og dig som allerede kender og benytter de værktøjer, du har i Vault grundpakken. Du vil gå hjem med et klart indtryk af, hvilke fordele brugen af SmartInvent og Vault kan give dig. Du vil kende basis workflow og du vil kende forskel på dit udbytte af de forskellige niveauer af Vault, og elementerne i SmartInvent.
Seminaret er også for dig, som ikke helt har rutinerne på plads, eller som grundlæggende bare gerne vil en tur rundt i alle Vault funktioner, for at sikre dig, at du anvender Vault optimalt.

Dit udbytte
Målet med seminaret er, at give dig fuldt overblik over den integrerede Inventor og Vault arbejdsmetode, og at lære dig at drage nytte af de fordele SamartInvent og Vault tilbyder. Du vil også få et overblik over, hvad du kan med de udvidede Vault pakker. Dermed vil du kunne tage stilling til, hvilken Vault platform du bør vælge til netop din virksomhed. Samt hvilke SmartInvent elementer der vil optimere din arbejdsgang i Inventor.

Gennemgang af grundlæggende Vault funktioner:
- Kopiering af konstruktioner, 2D og 3D
- Avanceret søgning på filer
- Omdøbning af filer
- Flytning af filer
- Versionsstyring
- Revisionsstyring
- Automatisk nummergenerering
- Validering og styring af datafelter til tegningshoveder og styklister

Gennemgang af grundlæggende SmartInvent-Vault funktioner:
- ADVANCED LIFECIRKEL Forenkler din godkendelsesproces
- LIVE Gør CAD-dokumentation tilgængelig for alle
- DATAKORT Giver datasikkerhed og compliance
- LIVE Vare og stykliste integration til bl.a. Axapta, Navison, Visma, SAP, C5, XAL med flere
- KUNDETILPASNING Automatisering af dine ensartede rutiner + opdatering af logo mm.
- ORDRE PAKKER Produktionsoptimering
- MULTI SPROG Tegningshoved og styklister
- RESERVEDELSLISTER Produktionsoptimering
- STYKLISTER Automation af styklister
- MOVE TO VAULT Implementering af Vault
- PLADE UDFOLD Automatisk udfoldning
- AUTOMATION AF PDF & DXF Generere dine PDF’er og DXF’er automatisk
- SETUP Giver sikkerhed for opsætning af brugere
- TEGNINGSSTATUS Sikre at du har oprettet og opdateret dine tegninger
Praktisk information
Kurset baseres på demonstration af SmartInvent - Vault systemet og hands on Vault træning efter behov.

Du skal arbejde med Inventor dagligt, eller være del af den tekniske ledelse. Du behøver ikke at kende til Vault på forhånd.

Pris: Gratis (Kursus værdi kr. 2.250,-)
Varighed: 4 timer (9-13)
Holdstørrelse: Max 10 deltagere
Program
09:00 – 09:30 Morgenbrød og kaffe
09:30 – 11:00 Oplæg
11:00 – 11:15 Pause
11:15 – 12:30 Oplæg
12:30 – 13:00 Frokost
Praktiske oplysninger
Dato:22-02-2019
Start:9:00
Slut:13:00
Sted: Invent a/s
Lyshøjen 6
8520 Lystrup

Bluebeam Revu - WEBINAR

Effektiv PDF generering og redigering

Deltag på vores webinar, hvor vi fortæller om nogen af de fordele der er ved at anvende Bluebeam Revu.

I Bluebeam får du 2D- og 3D-funktioner til PDF-oprettelse, redigering, kommenteringer og samarbejde i Revu CAD. Bluebeam registrere alle kommentarer, således at arbejdsgangen kan følges.
Bluebeam er et godt værktøj til den papirløse arbejdsgang.

Vi kommer igennem nedenstående punkter i agenda.

Revu fåes i tre versioner, vores konsulent forklarer forskellen, mellem disse versioner.
Lidt om baggrunden for arrangementet
Vi får stadig mange forespørgsler om hvad Bluebeam kan gøre for tegnestuen.

https://www.cadx.dk/produkter/bluebeam/
Praktisk information
Når du har tilmeldt dig!
Fremsender vi et MødeID til selve mødet, som skal anvendes for at kunne deltage i webinaret.
Varighed: 45 min.
Webinaret bliver vist via Skype for Business

HUSK
At du skal anvende et headset, eller højtalere/microfon for at få lyd og kunne stille spørgsmål.
Kontroller at dit headset virker, inden mødet starter.

Hvad er et webinar?
Det er kort sagt et seminar som foregår på internettet. Du sidder på din arbejdsplads (eller hjemme) og deltager via din PC.

Hvilket udstyr skal jeg bruge?
Det bliver ikke nemmere, for alt hvad du skal bruge er: - en PC med internetadgang - et par hovedtelefoner eller højtalere og microfon.
CADXpert anbefaler Headset, da du så ikke forstyrre andre.

Du kan stille spørgsmål undervejs ved at skrive dem på siden, hvor webinaret foregår.
Program
- Sammenlign 2 PDF’er for revisioner
- Opmåling af facader og fratrækning af vinduer
- Opmåling via Dynamisk udfyldning
- Fra Bluebeam til Excel

Praktiske oplysninger
Dato:28-02-2019
Start:13:00
Slut:13:45
Sted: Dette er et WEBINAR og foregår via Internettet