- bygger på viden

Support / Hotline

Få hjælp til anvendelse af programmer, opsætning, tilpasninger, osv.

Support der passer til dig

Support / Teknik

For os er det vigtigt, at du bliver hjulpet hurtigt, derfor tilbyder vi at hjælpe med løse dine udfordringer, som kan opstå i brugen af software og hardware på tegnestuen.
For support der tager længere tid, aftales der typisk et tidspunkt med konsulenten, dette kunne eksempelvis være installation af flere arbejdsstationer.
Supporten faktureres direkte eller klippes ned på virksomhedens klippekort
Læs mere om klippekort

Stor tilfredshed

For at vores support har den bedste kvalitet i danmark, laver vi automatiske kvalitetskontrol, det sker når du som kunde har fået hjælp, og vores assistance til dig afsluttes, herefter sender vores system en mail i tilfældig rækkefølge, som du så kan besvare.

Vores kunders totale tilfredshed, ses her, målt i procenter iht. Net Promotio Score (NPS).

Læs mere om vores tilfredshedsundersøgelser
NPS
77,50%

Support til studerende

Hvis du er studerende, har du mulighed for gratis at kunne ringe til vores support/hotline. Den 2. fredag i hver måneden, åbner vi op for at du som studerende kan få hjælp til eventuelle problemer med brugen af AutoCAD og Revit.

For at kunne ringe til vores supporten skal du oprette dig som bruger med din studiemail og du skal afgive IDkode, koden kan du få fra din underviser på skolen.

Hvis din skole ikke har modtaget IDkoden, så kan du få en af dine underviser til at kontakte ospå 76 288 112, for at høre nærmere.
Support Assistance
Konsulentet der sidder i vores support i dag
Ring eller skriv
+45 76 288 112
support@cadx.dk

Support

Konsulent der sidder i vores support i dag
Ring eller skriv
+45 76 288 112

Søg et svar