- bygger på viden

Kundetilfredshed

NPS
78,57%
Når du får support eller køber et af Autodesks produkter i CADXpert a/s, kan det ske at du modtager en invitation på email fra enten CADXperts interne Kundetilfredshedssystem eller fra Autodesks system.

Fra Autodesk system, anvendes emailadressen autodesk_partners@ecem1.com, og leveres af firmaet CustomerSat.
Tilfældes for begge systemer er at de bygger på NET Promotion Score (NPS).

Hvorfor disse evalueringer?

Ved CADXpert a/s, ved vi at vi altid kan forbedre vores services over for vores kunder.
Derfor fremsender vi tilfældigt, vores egen tilfredshedsundersøgelser, når du anvender vores support assistance.
Skulle du have spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os, for at få mere at vide omkring disse kundetilfredshedsundersøgelser.

Begge undersøgelser giver mulighed for at kommentere dine valg, så hvis du har ting du for eksempel ønsker vi skal, forbedringer eller andet, er du meget velkommen til at skrive dette til os.

Det har stor betydning for os og for Autodesk, at du besvare disse undersøgelser.

Hvad er Net Promotion Score?

Men denne type undersøgelse blever der stillet et enkelt spørgsmål, her kan man vælge scoren fra 0-10, om hvor sandsynligt det er, at du vil anbefale CADXpert a/s til en ven eller kollega?

  • Promoters (score 9-10) er loyale kunder, der vil fortsætte med at købe og henvise andre kunder til CADXpert a/s.
  • Passives (score 7-8), er tilfredse, men kunder der hverken kan anbefale eller fraråde samarbejde med CADXpert a/s.
  • Detractors (score 0-6), er utilfredse kunder, der ikke kan anbefale samarbejde CADXpert a/s.

Læs om Net Promotor på wikipidia

Yderligere information

Ønsker du mere information om vores klippekort, så kontakt os på
telefon +45 76 288 100 eller salg@cadx.dk
Del med andre